18 Ocak 2014 Cumartesi

Minecraft Pocket Edition Türkçe Yama Son Durum. Tercihiniz ?

Arkadaşlar isterseniz Türkçe Yamayı bu hafta sonu bitirebilirim fakat Türkçe Yamaya sürekli güncelleme gelecek. Çünkü çok eksiklik var ve karışıklık var. Eğer Güncellemeleri yüklerim derseniz çıkarayım hemen. Çoğu item Türkçe fakat tek tek kendim Türkçeleştiremezdim bazı yerleri mecbur translate den baktım gerçekten çok zor. Bir itemı 5-6 kere veriyor 5-6 kere Türkçeleştiriyorsunuz ve çıkmamış itemları da Türkçeleştirmek zorundasınız. 

Ne dersiniz çıkarayım mı şimdi ? 

ama unutmayın sürekli güncelleme gelecek eğer şimdi çıkarırsam. ?

 Bir kaç fotoğraf : 







5 yorum:

  1. Bence 1 hafta daha bekle.Yani biraz daha geliştir ondan sonra çıkartırsın.

    YanıtlaSil
  2. Sword u düzelt name item vs. Olmasın istersen 1 ay bekle biz senibekliyoruz çok uğraşmışsın belliki ama itemleri.Merdivenler değil merdiven.bilgisayardaki minecrafttan bakabilirsin diye düşünüyorum.Inşallah çabuk itirirsin

    YanıtlaSil
  3. Program ney ben ceviririm tümünü

    YanıtlaSil
  4. hocam bende çeviri yaptım ama yüklerken yüklenemedi dio sen de lang tan yapmıyormusun yöntem bana da söle yardım ediyim lütfen bu yamayıda çıkartın bugünnn

    YanıtlaSil
  5. Doğaç istersen yardım edebilirim.
    Çok iyi tecrübem var.
    Bende yazdım ama link koymayacağım çünkü izin yok.
    Sen bana apkyi gönder ben yardım ederim .

    YanıtlaSil