16 Ağustos 2013 Cuma

Minecraft Pocket Edition İOS Programsız Sınırsız Demir,Altın,Elmas,TNT Hilesi ! Oyun Bugudur.

Minecraft Pocket Edition Türkiye den Herkese Merhaba !
Bugün Sizlere Programsız 0.7.3 'te de geçerli olan blok hilesini anlatacağım.


Bu Hilede 9 tane demir bulup bir blok yapıyorsunuz ve hileyi gerçekleştirerek Demir bloğunuzu Teker Teker çoğaltıyorsunuz. Sonra O Blokları Tekrar Demire Dönüştürünce Daha Fazla Oluyor. Böylece Sınırsız Yapabilirsiniz.


10 beğeni olmasa da vidoyu paylaşıyorum  KANAL BANA AİTTİR ABONE OURSANIZ SEEVİNİRİM :  
NOT : AYNI ŞEY ELMAS BLOK ALTIN BLOK TNT VE DİĞER BLOKLARDA DA GEÇERLİDİR. 

VİDEOYA GİTMEK İÇİN :  http://youtu.be/woYoml_-azc 

FACEBOOK SAYFAMIZA DESTEK OLMAMIZ LAZIM O  YÜZDEN LÜTFEN FACEBOOK SAYFAMIZI BEĞENELİM

                                        Facebook Sayfasına Gitmek İçin Tıklayın.

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bn İOS için diyorum. :D

    Teşekkürler Enes ama apk leri başka bir hesaba upload ediyoruz yani blogun hesabına :D o yüzden linki değiştirmek zorundayım ve linki 0.7.3 güncellemesine atmalıyım yoksa zaten bende ipa da var apk de :) senin gönderdiğini belirteceğim

    Demiştim ve belirttim bakabilirsin. Kusura bakma bunun için.

    YanıtlaSil
  3. öyle bişey yok gavat beğeni kazanmak için yazmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pardon ama lütfen seviyeli konışalım videoyu çektm youtube kanalına upload edilir edilmez konuya koyacağım lütfen sabırlı olun ki zaten beni bilen bilir. Bu akşam görüceksiniz lütfen sabredin.

      Sil
    2. Evet begeni kazanmak icin s en de bunu kufur yemek icin yazmissin sanirim.

      Sil